ÁSZF
1. Webáruház adatai:
Az allegretto.hu webáruház üzemeltetője a Nortam Invest kft.
Székhely: 1031 Budapest Monostori út 29-31
Adószám: 25435760-2-41
Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
Ügyfélszolgálat: +36 1 388 6902
e-mail: nortamkft@gmail.com
2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció az allegretto.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre,
melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 1500 Ft.
2.4. A Nortam Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a
megérkezettnek, amikor az a Nortam Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított
10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +36 1 388 6902 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk elektronikus úton bankkártyával vagy SZÉP kártyával
történő fizetésre. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalványal lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő
40 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.
2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5
percen belül a +36 1 388 6902ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.
2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
a személyes adatok bármikor változtathatóak.
2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Nortam Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem
lesz hozzáférhető.
3. Problémák, reklamáció, panaszkezelés
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:
Ügyfélszolgálat: +36 1 388 6902
E-mail: nortamkft@gmail.com
Felügyeleti szervek:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1088 Budapest, József krt. 6.
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség - 1052 Budapest, Városház u. 7.
Budapesti Békéltető Testület - 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.